Mariefreds Trafikskola i Strängnäs

Välkommen till Mariefreds Trafikskola AB

Ja vi heter Mariefreds Trafikskola men finns numera i Strängnäs.

För närvarande bedriver vi trafikskoleverksamhet för behörighet B, med tillhörande handledar/introduktionsutbildning och teoriundervisning. Via oss kan du även boka dina Riskutbildningar.

Vi sätter kvalitet i fokus och att Du som elev ska känna dig trygg när Du ska ta ditt körkort hos oss. Vårat motto är "Du är inte här för att kunna Du är här för att lära"!!

OBS!

Trafikskolan är under förändring!

Vi river renoverar och bygger om  lokalen så vi kan få en mysig lokal att träffas och vistas i.

Ny recepetionsdel och en elevlounge står på agendan och beräknas bli klar under.....ja när den blir klar...😁.

Tillsvidare träffar du och väntar på din lärare på parkeringen inne gården!

OBS! Nya Körtider mellan KL 07.30-19.20

Körlektion ska avbokas senast 13.00 dagen innan! Sen avbokning debiteras oavsett anledning.

För bokning och frågor når Du oss lättast på mail: mariefredstrafikskola@hotmail.com

Vi försöker svara på mail inom ca 48 timmar!

Pga högt tryck på trafikskolan kan svarstiderna vara något längre.

Telenr: 0152-12340

Telefontider måndag och torsdag 10:00-14:00 (avvikelser kan förkomma).

Övrig tid når ni oss säkrast via mail till: mariefredstrafikskola@hotmail.com

Corona:

Under rådande tider för smittskydd har vi bestämt att våran verksamhet utökar hygienen (tvätta gärna händer före och efter lektion samt sprita) och ber de som inte känner sig helt friska att stanna hemma. Detta utan att debiteras för uteblivna lektioner, vi vill dock att ni meddelar oss snarast vid sjukdom.

Medåk av handledare försöker vi begränsa pga Corona.Vi kommer fortsätta med det tillsvidare så vi bidrar till ev mindre smittspridning!

Ta hand om er och va rädda om varandra!