Hem / Körlektioner

Körlektioner

Du är inte här för att kunna,

du är här för att lära dig!

Vi på Mariefreds Trafikskola hjälper till att lägga upp din utbildning efter dina önskemål. Oavsett om du kommer till oss som helt nybörjare eller om du redan kört en del, så anpassar vi utbildningen så att den skall bli så bra och som möjligt för just dig.

När du som elev kommer till oss för att ta körlektioner är det viktigt för oss att du skall känna dig trygg och säker med din bilkörning. Skulle något inte kännas bra är det viktigt att du talar om det för oss. Alla är vi olika.

Tillsammans med din trafiklärare får du lära dig saker i rätt ordning så din utbildning ska gå så smidigt som möjligt. Vi utbildar dig lugnt, säkert och målinriktat, viktigt är också att du ska ha roligt under tiden du går hos oss.

Vi utbildar både på manuell och automatväxellådaoch vi kör i både Strängnäs och i Eskilstuna. Kombinera gärna din utbildning med privat övningskörning.

Hela din utbildning bygger på undervisningsplanen från Transsportstyrelsen som vi trafikskolor är skyldiga att följa. Tryggt och säkert.

När du har för lite tid - Intensivutbildning

Har du begränsat med tid och hellre vill lägga din utbildning intensivt under någon eller några få veckor. Då kan du välja en skräddarsydd intensivutbildning hos oss.

Har du en fråga?

unsplash